onsdag 31 oktober 2007

Tråk vs. kök

Tjoho!

Jädra skitarbete! Jag får inte observationsuppgiften att bli bra alls. Tänk om man hade fått se ett exempel på hur den kunde se ut men icke. Har mejlat vår lärare som har hand om den här uppgiften men hon har inte fått tummen ur att svara än, trots att hon nu har haft över 24 timmar på sig. Jäkligt dålig stil! Mår verkligen illa över den här uppgiften så jag funderar på att inte lägga ner mig alls mer än nödvändigt. Får hellre tillbaka uppgiften med röda streck och negativa kommentarer över hela arbetet än att sitta och traggla någonting som jag verkligen inte duger till... GAAAAAAH! Det enda som känns skönt är att jag vet att jag inte är ensam om att tycka att den här skituppgiften är just en skituppgift.

Jag har varit och beställt golv till köket nu på Colorama, det blir säkert bra även om vi inte har kunnat jämföra med bänkskivan. Thomas vill få in köket i helgen (han har tagit ledigt torsdag fredag för att hinna) och golvet måste ju läggas först. Om vi hade väntat med att beställa golv så skulle vi inte ha fått det förrän nästa vecka. Köket från ikea kommer imorgon, ska bli sååå kul! :)

Köket före:




Ska lägga in efterbilder sen när det blir klart..
Men nu ska jag försöka skriva!

Hej så länge

Inga kommentarer: