tisdag 9 oktober 2007

Burning-Love

Hej!

Sitter och försöker klura ut hur jag ska kunna bränna musik från en bränd cd skiva, min hjärna fungerar ej så jag antar att det blir skit av alltihop, men det bränner någonting nu i alla fall.
Men ja, idag har jag i alla fall övat lite på sången och sedan har jag även läst lite, dock inte så mycket för jag somnade i soffan och när jag vaknade så ringde Thomas och ville in (ytterdörren var låst). Han hade med sig en ros till mig av ingen anledning, han är så himla söt min man! Underbaraste i världen är han(!!!).Och snart är det jul har jag kommit på, bäst att börja med julklapparna, får bli sparsamt i år tror jag. I alla fall inte lika dyrt som förra året.

Åh äntligen tror jag att jag har fixat detta musikkopierande, men det blev nog lite fel i och med att jag lade till låtarna i Jennys eller Elins spellista. Jaja det är inte svårare för dem än att radera.

Ja facebook är någonting jag får lära mig också, vet hur man addar vänner nu i alla fall..

Nu ska jag sova, good night!

Inga kommentarer: