torsdag 18 oktober 2007

17,4777

Hej!

Idag hade jag redovisning i skolan, börjar gå mycket bättre än vad det gjort, fortfarande lite darrig när jag pratar länge, men det är som att det går över bara jag försöker slappna av.. Mmm, de andra grupperna hade fått en del kritik men vår grupp gick det faktiskt riktigt bra med.. Det var inget som var riktat mot vårt upplägg eller så, utan mest allmänna funderingar som alla kunde tänka på.
Imorgon är det sista dagen i Karlstad på 5 veckor! Ska bli otroligt skönt! Slutar 12 också.. Så det känns som en lyx dag emot de långa dagar vi haft på sistone. Ska försöka hitta en spelbutik i stan i morgon också, ska köpa en gitarr till Thomas playstation.

Vi var bort till huset förut en sväng. Älsklings-Thomas fixade saling (heter det så?) och jag isolerade fönster i köket. Kliar på min arm nu, antar att det satt kvar i kläderna sen förra gången.. Men men, smällar man får ta. Vi ska försöka få in taket i vardagsrummet till helgen och kanske tapetsera i datarummet om det hinns och att det passar, för nu har vi fått tapeterna dit och till hallen både nere och uppe. Snart får vi köket också, 1 november. Inte alls så länge kvar egentligen. Ska bli kul!

Näe, nu ska jag sova!

Good night

Inga kommentarer: