onsdag 3 oktober 2007

Seriekväll

Hej!
De senaste dagarna har varit långa.. 3 dagar av föreläsningar, gymnastik och musik. Men det mesta har varit kul.. (Bortsett från dagens föreläsning om kommunikation, sömnpiller? YEAH!)
Idag har jag lyckats med bedriften att gå på en cykel i stan som stod parkerad vid trottoaren, jag var alldeles för inne i samtalet med Emma så jag såg mig inte för. Hehe.. På något sätt är det hemskt mycket typiskt mig.
Och nu har jag precis uppdaterat mig i de desperata hemmafruarnas värld, season 4. Underbart att det har börjat igen så man har något att underhålla sig med i höstmörkret! Prisonbreak säsong 3 har också varit efterlängtad men nu är jag så trött så de avsnitten tänker jag nog vänta med tills imorgon om tillfälle ges till latande.
Har blivit en hel del serietittande idag, förut när jag kom hem så såg jag på Vänner, i och för sig är det en daglig ritual nuförtiden (typ 2-3 avsnitt per dag, är en lycklig ägare av boxen ;)). Såg bl.a avsittet med Phoebes "sexyvoice". När jag sedan gick ner till min moder för att vara lite social kunde jag knappt prata! Jag har haft ont i halsen hela dagen och sjungit och grejer på musiken men efter att ha varit tyst så länge (2x40 min ;P) så var jag jättehes. Kommer nog låta roligt imorgon när jag vaknar.

Well, it's time for bed. Nite!

Inga kommentarer: