torsdag 1 november 2007

Nu var det klippt!

Hej hopp!

Idag på morgonen skjutsade älskling mig till frisören. Skönt att kunna få lite volym i håret igen, blir så tungt och platt när det blir längre. Nu är det ganska mycket uppklippt och förhoppningsvis så kan jag få det fint själv också utan föör mycket jobb.. Mmm, och idag tänkte jag testa en annan variant av mitt skrivande.. Ska skriva för hand och sen renskriva på datorn för så fort jag sitter här så hamnar jag på andra sidor som t.ex facebook, lunar och allt annat som jag inte borde vara inne på.. Sen när jag är klar med skrivandet ska jag bort till huset och se när vårt kök kommer från ikea! :)

Igår kom det två halloween spöken hem till oss också, hehe, var lite kul att det var en av mina gamla elever. Kände inte igen honom förrän han frågade om jag gjorde det, kände nämligen igen hans röst. Hade inget godis hemma men som tur var hade min syster precis bakat kladdkaka så då fick de komma in och fika istället :)

Nä nu ska jag gå och få någonting gjort!

Inga kommentarer: