fredag 28 september 2007

Studiebesök på SÄG

Tjenna!

Idag har jag varit i skolan för andra och sista gången denna vecka!
Har varit på studiebesök på särskolan denna fredag. Det var oväntat en väldigt positiv upplevelse måste jag säga. Blev så himla sugen på att jobba med särskoleelever helt plötsligt. Har inte alls tänkt på det så särskilt mycket förut men nu efter besöket kände jag att det skulle vara jättekul. Det är nog en stor utmaning och det är säkert skitjobbigt ibland men jag tror ändå att det skulle ge så otroligt mycket tillbaka. Mmm ska tänka noga på saken ..
Just ja, måste ju tala om att jag och Emma var på statoil idag och köpte frukost/lunch samtidigt som kändisarna TORGNY MELINS! :)

Och nu är arbetet inskickat, kände att det var tur att jag ändrade lite idag, det jag skrivit kändes lite väl naivt på ett ställe. Får väl se vad fröken Karin tycker om det. Nu är det i alla fall äntligen ledigt i 2 hela dagar! Jag och min älskling har båda längtat hur mycket som helst efter den här helgen och ikväll ska vi bara mysa! :)

Trevlig helg på er!

Inga kommentarer: