torsdag 20 september 2007

In our nightmares...

God morgon!

Har börjat misstänka att det här är mardrömmarnas vecka.
I går morse när jag var på väg till tåget fick jag ett sms av Thomas där han skrev att han drömt att jag skulle lämna honom, att jag aldrig mer ville se honom och att han hade blivit jätterädd innan han förstod att det inte låg till så i verkligheten.
I morse innan mobillarmet satt igång drömde jag att Thomas hade blivit galen och att han tagit ett gevär och mig med sig in till en stor stad där han började skjuta på alla människor och bilar han såg. Jag stod bredvid och grät och försökte stoppa honom genom att dra i geväret. Men han föste mig åt sidan och fortsatte tills det tog slut i magasinet. Då beslutade jag mig för att gå i väg och jag vet att jag i drömmen tänkte att han antagligen skulle skjuta mig så fort han laddat med nya skott, för han stod och skrek att jag skulle komma tillbaka. Men det gjorde han inte. Han bara skrek som en galning att jag skulle komma tillbaka. Sen ringde larmet. Mmm, det var lite läskigt tycker jag. Måste tala om drömmen för honom sen när han kommer och hämtar mig efter jobbet.

Igår var jag till älsklingen och vårt vackra hus direkt efter skolan. Majvor och Lennart var där och fixade också. De kom hem från Italien på söndag natt och Lennart gick omkring och var stolt över sin solbränna som han så vackert visade mig, hehe. Jag och Thomas fick se kort de hade tagit och det de hade filmat. Häftigt att se det de hade spelat in från Petrus kyrkan, vilken otrolig byggnad. Den skulle jag verkligen vilja åka och se med egna ögon!
Fick en present av Lennart och Majvor för att jag varit med och skött huset. (Inga blommor dog! :D.)

5 söta flaskor med parfym från Nina Ricci + en massa godis. Jag och Thomas fick också en välkommen skylt från Linda och Patrik och några flaskor likör som doftade himelskt.

Mmm, och imorgon blir det IKEA! Ska räkna på köket igen idag eftersom vi tappat bort lappen där vi hade allt färdigt.
Jag åker till Ikea direkt efter skolan imorgon så får han komma dit när han slutat jobba, det är egentligen skitbra planering! För då kan jag gå där i min takt och titta på allt kul till han kommer och då allt ska fixas på direkten så att vi kan åka hem :). Han gillar inte att gå runt och titta värst länge min man, det liksom kryper i honom. Fast jag tycker faktiskt att han var väldigt duktig sist när vi var på Ikea i Örebro, det ska han ha cred för!
Nej nu får jag sluta smita från min egentliga uppgift, en uppsats som ska in senast nästa söndag.

Hej svejs!

Inga kommentarer: