torsdag 27 september 2007

Jag flyr

Tjo!

Jag tror att jag har blivit blogg-narkoman. Kan bero på att jag vill fly från mitt arbete hela tiden i och för sig. Det är mycket roligare att häva ur sig ointressant skit här än att göra det i uppsatsen. Ni skulle även veta hur mycket jag har flytt för att se på saker till huset istället ;).. (Kanske ska byta yrke och bli inredningsarkitekt :P) Allt är roligare än att skriva uppsats just nu i alla fall.
Igår var jag och Thomas till huset för att reda ut försäkringen. Det kom en försäkringsgubbe, vid namn Bengt, dit. Fick ingen anmärkning på någonting så det var ju bra.
Fint höstväder idag och jag vill ut! Får fanimej ta mig i kragen och fixa den här jäkla uppsatsen nu, inte alls så långt kvar egentligen.

1 kommentar:

Emma sa...

Vart ligger huset då? :) Har ju inte fått nå svar från dig..