onsdag 26 september 2007

I drömmarnas land

God morgon!

Mitt drömmande håller i sig. Igår natt drömde jag att Jennys katt (den som det finns bild på längre ner i denna blogg) pissade på min kudde. När jag vaknade förstod jag att jag inte hade någon annan att skylla på än mig själv. Det var nämligen jag som dreglat en pöl på kudden. Väldigt mysigt! :)
Inatt drömde jag att jag och Lennart (Thomas pappa) var ute i skogen bakom deras hus och var på någon utflykt. Då kom en varg och attackerade oss och vi sprang ner mot huset. Men den följde efter oss och när vi kom ner stod Linda, Patrik, Majvor och Thomas där. Vargen bet Patrik i benet. Sen så var det något med att jag skulle handla blommor precis innan stängning på någon tillfällig utförsäljning och så hittade jag blommor som såg ut som fjärilar när de slog ut. Ville så gärna ha dem men precis innan stängning så plockade de ihop alla sådana och när jag frågade expediten så hade hon glömt vart hon lagt dem.

Mmmm, igår blev vi överens om vad vi ska ha för tapeter i badrummet. Jag tror det blir himla bra, skulle vara kul om bården går att fixa dit på något sätt trots det lutande taket.

Nu ska jag skriva på uppsatsen, hej!

Inga kommentarer: