tisdag 11 september 2007

Förkylda semestervikarier

Hej!

Kan börja med att tala om att mârten var trevlig, först var vi hos Per och Lisa och sen på faktoriet, najs najs. Melody club spelade ganska många låtar jag kände igen faktiskt, över min förväntan.

Och denna vecka är jag och Thomas hund- och husvakter till Majvor och Lennart och Linda och Patrik (På semester i Italien). Denna morgon hade jag hand om Lindas hundar eftersom jag är "ledig" från skolan. Men imorgon tar Nina hand om dem.

Älsklingen var sjuk igår och stannade hemma från jobbet, men han blev som tur var bättre under dagen. Han kom och hämtade mej på station när jag var hemma från Karlstad typ tjugo i två (överlycklig för att jag hann med tolv tåget). Och sen skjutsade han mig hem till sig och lagade mat till mig, jättegott! Köttfärssås och spaghetti var på menyn. Han är så söt så min älskling! :) På kvällen hade vi myskväll med film och godis. Godiset var klart det bästa om man ska jämföra med filmen. :P

Idag känner jag mig inte alls bra, hoppas bara att det inte blir värre.. Men det var ganska förväntat med tanke på att Thomas varit ganska rejält förkyld. Får skylla mig själv :).

Tänkte att jag skulle slänga mig i duschen nu och sen blir det läsning till ögonen blöder och hjärnan kokar.

Inga kommentarer: