tisdag 18 september 2007

Stronger

Hej!

Igår var jag hemma från universitetet, idag är det dock mycket bättre som tur är. Kände hur mycket ångest som helst igår morse för att jag inte var med på lektionen, men som tur var hade min kära klasskamrat Sofia spelat in hela lektionen + att hon skickade sina anteckningar och tog en extra kopia av en artikel som delades ut. Väldigt snällt! Så nu har jag inte missat så mycket ändå.
Igår var det min och Thomas 7 månaders dag och han hade planerat att vi skulle ut och äta på kvällen men jag kände givetvis inte alls för det, (sitta och snörvla bland folk och inte känna någon smak av maten=inte så romantiskt som det skulle kunna vara) så det fick bli myskväll under filten i soffan med nachos och godis istället. Får ta den romantiska middagen någon annan dag :).
Imorgon har jag en dryg dag i Karlstad framför mig. Börjar klockan ett men måste ändå åka med åtta-tåget. Kommer alltså att vara i Karlstad cirka tjugo i tio och det innebär ju flera timmar att försöka fylla ut. Men jag får väl se till att läsa det sista som vi har att läsa i denna kurs så långt jag hinner.

Nu ska jag slänga mig i duschen!

Tjo!

2 kommentarer:

Carro the one and only sa...

låter som om ni hade det väldigt mysigt ändå tycker jag

Laijna sa...

Ja, det var det allt ;)