onsdag 28 november 2007

7 sanningar

Jag har blivit utmanad av Marica!
Först några regler:
1. Länka till den som taggat dig
2. Berätta sju personliga sanningar om dig själv
3. Tagga sju personer i slutet av ditt inlägg
4. Skriv ett meddelande i de sju personernas bloggar, så de uppmärksammar att de blivit utmanade.

Japp, sanningar om mig själv... Hmm (tänker läääääänge)

1. Jag får väldigt lätt dåligt samvete nuförtiden, särskilt när det gäller vänner jag inte hinner träffa.

2. Jag har aldrig varit så kär och lycklig som jag är nu.

3. Jag är en shop-o-holic och kan lägga ut hur mycket pengar som helst på saker jag vill ha (men egentligen inte behöver).

4. En gång i månaden blir jag ett riktigt monster och analyserar saker genom ett filter tillverkat av ultimat negativitet. Trots att jag vet om det blir jag likadan nästan varje gång.

5. Jag är otroligt självanalyserande, tänker ofta på hur jag kan bli bättre som människa.

6. Gråter till de flesta sockersöta såpor som typ One tree hill.

7. Tycker om att sjunga när jag är ensam och kan faktiskt tycka att det låter riktigt bra.

Nu har jag inte sju bloggar att tagga men jag tar de jag känner till :)

Carro, Malin

Inga kommentarer: