tisdag 6 november 2007

Ej fungerande lärarkandidat + filminspelning

Hej hopp!

Idag har jag inte varit duktig alls, jag har varit vimsig och trött och jag vet inte allt. Förlorade min förmåga att förklara den sista lektionen och kände mig hur dum som helst. Skönt att prata med min handledare efteråt, hon lugnade mig en smula och sa att det inte var hela världen. I fortsättningen ska jag förbereda mig mer och tänka på den konstruktiva kritik jag hitills har fått. För lärare vill jag bli och jag vill bli en duktig sådan.
När jag gick hem idag så fick jag se en bit ur en filminspelning, filmen Rallybrudar med Eva Röse (stavning?) i en av huvudrollerna spelas in här för tillfället. Jag såg att Claes Malmberg stod i lokalen mellan skolan och busstationen där dom tidigare på morgonen hade gjort i ordning ljussättningen och ställt en massa raggarbilar utanför. Ska bli häftigt att se den filmen om den scenen är med. Då vet ju jag att jag gick utanför i den stunden det filmades, aascoolt lixom! ;).. Hehe.. Skådespelarna och filmteamet lånar tydligen skolans bibliotek för att äta så imorgon ska jag spana efter Eva om de fortfarande filmar här.

Men nu ska jag äta! Bye!

Inga kommentarer: