måndag 26 november 2007

Stress och press och urladdning

Hej!
Nu var det ett bra tag sen jag uppdaterade min blogg. Har varit ganska mycket att göra under denna tid så jag har inte hunnit med mig själv ens. Nu är det slut på min vfu, sorgligt i fredags att säga hej då men förhoppningsvis kommer jag ju tillbaka.
Ska träffa min handledare idag efter två och diskutera lite om min utveckling under dessa fyra veckor.
Annars då, ja i helgen var jag och Thomas till Karlstad på Ikea, Bergvik och Stuvbutiken. Vi köpte golv till sovrummet, kakel till köket och fog, en bänkskiva, skåpdämpare, handtag till alla köksluckor, ja sen var det lite mer småplock, en lampa till köket bland annat. Men jag kanske skulle ta och lägga ut lite bilder på hur köket såg ut för en vecka sen.. Lite uppdaterning :)







Japp så är det,utan handtag och så då men nu har vi i alla fall fått bänkskivan vid spisen ditlagd med diskho och kran och så.. Men jag ska lägga ut bilder när tapetsering och allt är klart senare.

I helgen var jag och Thomas och en massa folk på idet. Men jag blev en aning för full, antar att det var för att jag glömde äta i all stress innan.. Thomas var hur gullig som helst och tog hand om mig och jag var tydligen hur arg som helst... Deckade i sängen och Thomas låg och vakade över mig till halv 5 så att jag inte skulle spy i sömnen.. Dåligt samvete!! När jag vaknade låg han och grät och jag förstod först ingenting men sen förklarade han att jag hade varit arg och då kom jag ihåg lite.. Jag är så otroligt tacksam över att han är min och att han står ut med mig när jag får mina spel för han är verkligen den underbaraste personen jag någonsin träffat. Älskar honom såååååå!


Men nu ska jag fortsätta skriva på mina uppgifter.

Hej så länge!

Inga kommentarer: