måndag 19 maj 2008

Livet just nu

Hej på er!

Egentligen kanske jag skulle inleda detta inlägg med att skriva att det var längesen jag skrev, men det har jag gjort i de senaste inläggen så jag skippar det nu :P...
Snart är denna termin på universitetet slut, jag har tre veckor kvar och en uppsats att skriva (tänk om den kunde skriva sig själv!). Idag började jag mitt två månaders jobb som vikarierande fritidspedagog och jag stortrivs! Alltid lika kul att komma tillbaka dit.
Jag och Thomas har flyttat in i huset sedan ett tag tillbaka och där trivs jag också, men jag har förstått att körkort är något väldigt bra att ha när man bor så långt ut i skogen... Så jag ska verkligen FÖRSÖKA ta mig i kragen när tid finns och se till att jag hamnar på en intensivkurs eller åtminstone börjar övningsköra.
Annars då? Inte mycket som händer faktiskt... Trötter så ögonen håller på att trilla ut... Oh snart blir det One tree hill, 6 min kvar... :)

Vi hörs!// Laijna

Inga kommentarer: