onsdag 29 augusti 2007

Nu är friheten över

Hej!

Nu har jag börjat skolan igen, premiären var igår.
Vi är över 50 stycken i klassen så jag har ju inte lärt känna alla än, men jag har en ny studiegrupp som innehåller fem andra tjejer och en av klassens två killar. Det var lite kul för när jag talade om att jag bor i Torsby så talade han om att han gått gymnasiet där.. Hehe, världen är liten.
Japp, cirka 200 sidor i veckan att läsa, loggboks skrivande varje dag och redovisning varje fredag. Jag känner för tillfället att jag är tillbaka på riktigt. Både kul och mödosamt på samma gång.
Det som är lite jobbigt är att jag har mycket mindre tid att ägna åt huset och främst min älskling, saknar honom så jag håller på att bli knäpp! Men det är mitt eget fel, jag sa igår att jag inte kunde träffa honom idag. Måste få läxorna gjorda.
Annars? Ja vi var ute i helgen, en sväng på faktoriet och en sväng på idet. Innan satt vi och förfestade hos min moder. Syster, Johannes, Erik, Elin, Erika, Danilel och Martin infann sig under kvällen, ja och så jag och Thomas förstås! Thomas gjorde en jättegod äppelpaj till oss. Yummie! :)

Snart är det Torsby-mârten också, blir nog kul tror jag.

Nu ska jag fortsätta min läsning om funktionshinder.

Hej så länge!

Inga kommentarer: