fredag 17 augusti 2007

Norrland, hus och skolstart.

Hej hopp!

Dags att uppdatera! :)

Mmmm, det var underbart i Norrland och min älskling verkade trivas väldigt bra där ute i skogen, faktisk så bra att han frågade om vi kunde åka dit över jul. Men det får vi se längre fram. Mmmm... Annars då?

Jo! Vi håller på med renoveringen av vårt hus (det är mest Thomas hus förvisso men jag kommer ju också att bo där. :P)
Vi pysslar mest med utsidan just nu, målar om det från gult med vita knutar till vitt med grå knutar, blir så fint så! Byter fönster gör vi också och målar takpanelen till sovrummet, har mer eller mindre bestämt kök och sett ut lite eventuella tapeter.. Kommer bli så fint när det är färdigt, men det kommer ta ett tag känner jag på mig.

Snart börjar skolan också, om en dryg vecka. Ska bli kul! Har lånat 2 böcker av kurslitteraturen på biblioteket och tänkte att jag skulle skumma igenom dem innan den 27:e och vara lite förberedd..

Japp, men det var allt för nu.

Inga kommentarer: