torsdag 12 juli 2007

Fjärde gången gillt!

Japp, detta är mitt fjärde försök att skapa och ta hand om en blogg of my own. Brukar bli ganska glest mellan mina inlägg och tillslut tycker jag att det känns meningslöst varpå jag slutar skriva och... så gör jag helt enkelt en ny blogg efter ett tag (samma visa varje gång).. Detta är alltså nummer fyra och den här gången ska jag lyckas! Moahahahaaa

Jaha, what's new i Laijnas life? Jo jag och mitt ex har hittat tillbaka till varandra (efter många om och men) och jag är lyckligare än någonsin! Visst, det är väl inte bara en dans på rosor men det har utvecklats till något bättre än jag någonsin kunnat föreställa mig. Nu har vi snart stått ut med varandra i 5 månader och ska snart flytta ihop! :)

Annars har jag för tillfället sommarlov, har blivit en veckas jobb hittills och en till ska det bli men sen ska jag bara lata mig fram till dagen då jag ska fortsätta (den långa?) vandringen mot min lärarexamen (någon gång i slutet av augusti börjar slitet igen).
Men det första året gick över förväntan, och jag har träffat många trevliga människor! Skulle vilja påstå att studierna har räddat mig från många månaders ångest och depression. Nu vet jag vad jag vill göra i mitt liv och det känns verkligen skönt att ha bestämt sig om något i den här världen där valmöjligheterna bara blir fler och fler.
Mår människan verkligen bra av en värld där det finns 25 olika tandkrämer att välja på i hyllan på Ica?.. Mmmm, det kan man ju fundera vidare på om man har lust med men jag ska faktiskt försöka slita mig ifrån den här datorn nu, behöver duscha och gå ut i det verkliga livet: :)

På återseende!

Inga kommentarer: